![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Laatst had ik een nieuwe voeding gekregen van mn stage. een AOpen. Deze maakte een stuk meer geluid dan mn vorige. Maar er zit een verstel knop achter dat je hem zachter kan zetten. Maar kan zit veel kwaat? bijv als ik 's avonds alleen aan het internetten ben, en ik zet hem zachter. ik wil niet dat ie straks te heet word en stuk gaat.
|
|
||||
|
||||
|
het laat gewoon de fan minder snel draaien, met gewoon internetten zal hij niet oververhitten. hij zal wel oververhitten als je iets aan het doen bent dat je CPU alles nodig heeft dat hij kan krijgen en je videokaart en een harde schijf draait bijvoorbeeld. maar alles in alles zal het toch niet zoveel kwaad kunnen, als hij oververhit valt je pc gewoon uit dankzij een beveiliging
|
|||
|
|||
|
hmm okee thnx. Ik wist niet dat het voor je voeding uitmaakte als je bijv zit te gamen. want die gast van m'n stage die zij dat ie ook al problemen had met zo'n soortgelijke voeding. Maar tis wel een vet ding, met licht...maargoed.
|
||||
|
||||
|
het hangt allemaal af van je CPU laod, als je een idle CPU hebt, bijvoorbeeld 1% trekt mijn processor maar 25 watt (is maar een schatting) en op full load(100%) trekt hij 135watt uit mijn voeding. is meteen een verschil van 110 watt
en dan heb ik het alleen nog over processor. het is hetzelfde met ram, videokaart, harde schijven, optische schijven en alles dat er nog bij komt ![]()
|
|||
|
|||
|
okee, gelukkig maar, want hij maakt best veel geluid. Maar volgens mij is het best een goede koeling in de voeding. mjah soms lijkt het net alsof m'n pc ieder moment van de grond af kan komen
![]()
|
||||
|
||||
|
koop een headset en zet een goed mp3tje op, heb je ook geen last van dat lawaai
![]()