![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Hey,
Ik wil graag jullie mening over het online(!) cheaten, wat vinden jullie daar van? Ik zelf speel Counter-Strike 1.6 en vind cheater erg iritant, gelukt speel ik altijd op m`n eigen server en kan ik er wat aan doen. Over het cheaten in offline games heb ik een andere mening, daar heb ik geen problemen mee. |
| Gesponsorde Links |
|
|
||||
|
||||
|
Tsja je kan niet meer "meten" wie nu de beste is gezien de beste van een game wel eens cheaters kunnen zijn. Gelukkig zijn bij de meeste online games wel strenge veiligheids maatregelen of punkbuster server, tevens worden er ook vaak patches uitgebracht zodat het cheaten steeds moeilijker word. Maar het is en blijft een vervelend probleem vind ik persoonlijk.
|
||||
|
||||
|
Tja cheaten online is gewoon zielig....dat wil alleen maar aangeven dat je erop uit bent om een spel voor een ander te verzieken, of dat je erg slecht bent en toch wil laten lblijken "goed" te zijn door te cheaten.... offline cheaten moet iedereen zelf weten ik heb altijd zoiets van wil een game eerst uitspelen voor ik offline soms is met cheats ga klooien... dat is vaak alleen maar om te te kijken wat je allemaal voor bizarre dingen erachter hebt zitten
|
|
|
|||
|
|||
|
Online gamen doe je toch om eerlijk te kijken wie de beste is?
![]() Dan ga je niet cheaten, tenzij je op een speciale cheatserver zit :P (die zijn er ook een paar ja voor sommige games )Cheaten in singleplayer vind ik niet zo heel erg, zeker als je wat moeite heb een bepaalde missie/level door te spelen ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Online gamen doe je omdat je het leuk vind om tegen echt mensen te spelen. En je hoeft niet altijd te kijken wie het best is. Ik speel het voor de lol, en ook als je verlies kan je ook lol hebben.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Okok is waar, ik verlies ook altijd online :P Het gaat er maar om dat het online erg lullig is om te cheaten :P |
|
|
||||
|
||||
|
ach, cheaters zullen er altijd blijven. Ik haat cheaters zelf vrij hard, maar voor sommige spellen is een bot toch onvermijdelijk, zoals lineage 2 op ncsoft servers. anders zit je een dag te grinden om van lvl 15 naar lvl 16 te gaan, en na een tijd zit je een halve maand puur te grinden om van lvl 50 naar 51 te gaan.
|
|||
|
|||
|
hehe ja dat heb ik met Knight Online, de eerste 25 lvls zijn de leukste, daarna wordt het trainen en heel veel partyen om grote monsters enzo :P
Schiet niet op dat een monster waar je in het begin 4 lvls van omhoog ging, je later nog maar 1.3% erbij krijgt ![]() M'n Knight Online clan vind je overigens op: www.alexandros-clan.nl ![]()
|
|||
|
|||
|
kijk, ik vind cheaters ook erg irritant, maar als ej het zelf gaat doen ist eigenlijk best leuk, beetje met godmode(oneindig veel hp ) of instant reload(altijd blijven doorschieten),, das aardig leuk
maar je moet niet gepakt worden, ds gebruik altijd proxy server |